28 Ogos 2011

Susah Sangat Ke Awak..?

Posted by Row Ann MLTy at 1:57 PG
Susah Sangat ke Awak..?
kisah aku dan dia..
saya kecewa dengan awak.
Saya cuba lupakan awak.
Tapi kenapa terlalu susah sangat untuk lupakan awak..

Saya nak perhatian awak..
Susah sangat ke awak nak beri saya sikit
PERHATIAN..
Bukan saya minta 24jam pun perhatian dari awak..
CUMA PERHATIAN..!! susah sangat ke awak..

Awak pernah minta saya faham diri awak..
Kerjaya dan kehidupan awak..
Tapi………….
Pernah awak cuba faham diri saya.. sejauh mana awak faham..
Pernah awak faham apa yang saya nak dari awak..

Saya dah cuba terbaik untuk faham diri awak..
Kerjaya dan kehidupan awak..
Tapi awak masih marah-marah saya, merajuk dan buat saya sakit hati..
Awak tak pernah nak mengalah..
Awak nak berdiamkan diri ,kalau kita ada masalah..

Saya tak kisah kalau awak tak pernah nak komen FB saya, macam pasangan kekasih lain..
Saya tak kisah awak tak publish status hubungan kita..
Saya tak kisah komen saya di wall awak tak reply..
Tapi saya sakit hati tengok komen orang lain rajin pula awak reply..

Kadang-kadang saya tertanya siapa saya dihati awak..?
Hina sangat ke saya dalam hidup awak..
Salah ke awak bercinta ..?
Susah sangat ke nak mengaku saya ini kekasih awak..?
Awak malu ek.. saya ini kekasih awak..

Ini ke dugaan pada pasangan kekasih bercinta..
Tapi saya tengok pasangan lain bahagia.
Tapi kita kenapa asik gaduh je..bermasam muka..

Bila awak balik bercuti pun awak tak pernah nak jumpa saya..
Tapi saya….
Bila ajak awak keluar ke.. or buat apa-apa ke..
Penuh dengan ALASAN..
Saya tak minta pun 24jam bersama saya..
Susah sangat ke awak..?

Bila saya Tanya awak sayangkan saya ke..?
Awak mesti Tanya balik saya atau diam atau awak bagi jawapan ehem……
Macam tu ke..?
Saya nak jawapan..bila saya merajuk tak pernah nak pujuk saya..
Patuh saya merajuk..sebab awak tak jawab soalan saya..
Salah ke soalan saya tu..?

Saya tak kisah awak nak berkawan dalam FB ke,
Di mana ke..
Tapi jangan lebih-lebih melayan sudah..
Sampai saya pun awak lupa..
Kekasih mana tak cemburu melihat awak bahagia bersama orang lain dari saya..
Siap bergambar lagi… saya simpan dalam hati..

Kalau awak dah tak sayang saya.. bagitahu saya..
insyaAllah saya akan mengundurkan diri dari kehidupan awak..
Saya tak akan ganggu awak lagi.. JANJI AWAK BAHAGIA

Mungkin saya tak sempurna dan saya bukan kekasih
Impian awak..
Saya sedar diri saya ini banyak kekurangan..

Tapi bila awak tegur saya, saya tak marah awak .
Malah saya cuba berubah demi ORANG TERSAYANG.
Tapi kenapa awak tak boleh berubah demi perhubungan kita..

Bila saya keluar mana-mana..
Awak tak pernah nak ambil tahu keadaan saya..
Dari semasa ke semasa….tapi saya bila awak keluar saya akan
Tanya keadaan awak..
Dimana..?
Dengan siapa..?
Dah makan..?
Jangan notty.?
Jaga diri baik-baik..?
Ada awak tanya macam tu pada saya..
Ada TAK ..
Susah sangat ke awak..

Bayangkan awak di tempat saya..
Apa awak rasa ..? kalau awak rasa saya ini tak penting dalam hidup awak,,
Lepaskan saya dengan cara baik..
Hanya satu saya nak tahu.. SUSAH SANGAT KE AWAK untuk buat ini demi saya…

0 comments:

Catat Ulasan

 

Row Ann MLTy SFC Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template