29 Januari 2010

Jika Aku Jatuh Hati

Posted by Row Ann MLTy at 10:55 PTG


Ya Allah..jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang,
yang melabuhkan cintanya padamu,
agar bertambah kekuatanku untuk
menyintaiMu..

Ya Muhaimin..jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut
padaMu agar tidak terjatuh aku
dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana..jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada
hatiMu..

Ya Rabbul Izzati..jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang
merindui syahid dijalanMu..

Ya Allah..jika aku menikmati
cinta kasihMu, janganlah kenikmatan
itu melebihi kenikmatan indahnya
bermunajat disepertiga malam
terakhirMu..

Ya Allah..jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyeru manusia
kepadaMu..

Ya Allah..jika kau halalkan aku
merindui kekasihMu, jangan biarkan
aku melampaui batas sehingga melupakan aku
pada cinta hakiki dan rindu abadi
hanya kepadaMu..Amin..

0 comments:

Catat Ulasan

 

Row Ann MLTy SFC Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template