21 Januari 2010

SAHABAT

Posted by Row Ann MLTy at 10:35 PTG
A: Kau rasa kita kawan sampi bila?
B: Sampai mati!
A: Kenapa kau cakap macam tu??
B: Sebab aku sayang kau!
A: Kau rasa jarak masa kita berkawan berapa lama?
B: 5 minit lagi.

si A terdiam lalu bertanya lagi :

A: Apa yang kau cakap ni? 5 minit?? Kata sampai kita mati?

si B hanya tersenyum...selepas 5 minit.,,si A yang melintas jalan hampir-hampir dilanggar kereta tetapi diselamatkan oleh si B. Benar kata orang tua-tua, bila hayat hampir tamat kita dapat rasakannya. lalu si B berkata :

B: Aku tepati janji aku. Aku berkawan dengan kau sampai aku mati, lalu tersenyum gembira.

Si A hanya mampu menangis mendengar kata-kata sahabatnya itu.

0 comments:

Catat Ulasan

 

Row Ann MLTy SFC Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template